Anna Castells
Barcelona, 1992. Ha estudiat Art Dramàtic al Col·legi de Teatre de Barcelona i ha ampliat la seva formació teatral al costat de Raimon Molins, Ferran Utzet, Titzina
Teatro o la companyia de teatre belga Peeping Tom.
La seva formació sempre ha estat molt vinculada a la dansa i la música, formant-se paral·lelament en dansa contemporània i cant modern. Castells és membre de la companyia Las Lloronas, amb la qual han creat els espectacles com No hi havia una vegada (2021) i Lloronas (2016). En teatre, destaca la seva participació en en muntatges com Jerusalem de Jez Butterworth, dirigit per Julio Manrique (2019); Maremar de Dagoll Dagom (2019); El Poema de Guilgamesh, Rei d’Uruk, dirigit per Oriol Broggi (2018); Bodas de sangre, de Federico García Lorca, amb direcció d’Oriol Broggi (2018).
Com a dramaturga, ha treballat en les obres de dansa de la coreògrafa Nadine Gerspacher Nua (2016) i The age of aquarium. També ha treballat com a ajudant de direcció de Bodas de sangre i Boscos, de Wadji Mouawad, amb direcció d’Oriol Broggi (2017).
Com a ballarina, ha participat en peces com Plutó El musical malèfic, escrita i dirigida per Maria Salarich (2016); En conserva, dirigida per Nadine Gerspacher (2015); Constriction de Cia. Galtells (2013). També ha participat en la temporada 2015 del Cirque du Solei a Eivissa i ha col·laborat amb la Compañía Sharon Fridman en l’obra Caída libre (2014).
En el terreny audiovisual ha treballat en els curtmetratges Mala sang (Alba Sauleda, 2016), Marbre (Glòria Picó) i Laura (Petar Tanev, 2016). També ha participat en videoclips de Clara Gispert i Clara Peya.