L’autor argentí Eduardo Rovne va animar a la mateixa directora de Porta 4, Verónica Pallini, perquè protagonitzés el seu text ‘Te voy a matar, mamá’. El punt de partida d’aquest espectacle és una filla que està esperant la seva mare per matar-la. A partir d’aquí, s’analitzen els sentiments menys racionals i plens de contradiccions entre la relació tan complexa entre una mare i una filla.
EL CONCURS: 2 entrades dobles per al dissabte 4 de febrer
Sortegem 2 entrades dobles per a la funció del 4 de febrer a les 19:00h. Per a aconseguir-les només has de respondre a la següent pregunta: QUI ÉS EL DIRECTOR DE L’ESPECTACLE?
Deixa’ns la resposta en els comentaris d’aquest post.
Pots participar fins el dijous 2 de febrer a les 23:59h. Es sortejaran les entrades entre tots els que hagin respost correctament la pregunta plantejada. Informarem dels guanyadors l’endemà en aquest mateix espai i seran notificats personalment per correu electrònic.
GUANYADORS (Actualitzat)
Mercedes P.M, Sebastián S.P.