Xicu Masó posa veu i cos a la poesia de Tonino Guerra, poeta i narrador italià que coneixem com a coautor de guions tan cèlebres com el de la pel·lícula de Federico Fellini Amarcord. La majoria el coneixíem a través del cinema però aquest text de prosa poètica és, sens dubte, una cosa extraordinària. Per tant, Tonino és molt més que un guionista, molt més perquè és un poeta precís, entranyable i d’un matís en la llengua perfecte. Escriptors de la talla d’Italo Calvino afirmaren en el seu moment que La mel embellia cada any més.
La Mel és la narració d’un home que després de 70 anys d’intensa vida torna al seu poble natal per viure amb el seu germà. El poble, desolat, ha quedat reduït a nou veïns. Aquests veïns són els protagonistes dels relats, perquè a cada poema de Tonino Guerra hi ha una història pròpia feta de poesia.
EL CONCURS: 2 entrades dobles
Disposem de 2 entrades dobles per a la funció del divendres 23 d’octubre a les 20:30 a El Maldà.
Per participar només has de dir-nos AMB QUINS DIRECTORS DE CINEMA VA TREBALLAR TONINO GUERRA? Deixa’ns la resposta en els comentaris d’aquest post.
Pots participar fins el dijous 27 d’octubre a les 20:00h. Es sortejaran les entrades entre tots els que hagin respost correctament la pregunta plantejada. Informarem dels guanyadors l’endemà en aquest mateix espai i seran notificats personalment per correu electrònic.
GUANYADORS (Actualitzat 21/10/15)
Els guanyadors són: Artak M. i Claudia G.
Enhorabona!