Cristina Sánchez

Teatre polític, el pleonasme
En una extensa entrevista publicada el 2015 a Constelaciones. Revista de Teoria Crítica, Juan Mayorga afirmava que “el teatre és la més política de les arts, i ho és per tres raons: perquè es fa […]

La Sala Àtrium transporta ‘La senyoreta Júlia’ d’Strindberg al segle XXI
Patrícia Mendoza es posa a la pell de la senyoreta Júlia d’August Strindberg en la versió dirigida per Raimon Molins, la segona peça de la Trilogia de la Imperfecció. Júlia es […]

Juan Mayorga: “La proliferació de relats sobre l’Holocaust pot tenir un costat pervers i banalitzant”
Himmelweg no és una obra convencional. No és una obra més sobre l’Holocaust. Aquí no s’hi ve a plorar a llàgrima viva. Ni a redimir-se sentint-se al costat de la víctima. […]

La Sala Àtrium transporta ‘La senyoreta Júlia’ d’Strindberg al segle XXI
Patrícia Mendoza es posa a la pell de la senyoreta Júlia d’August Strindberg en la versió dirigida per Raimon Molins, la segona peça de la Trilogia de la Imperfecció. Júlia es […]

Juan Mayorga: “La proliferació de relats sobre l’Holocaust pot tenir un costat pervers i banalitzant”
Himmelweg no és una obra convencional. No és una obra més sobre l’Holocaust. Aquí no s’hi ve a plorar a llàgrima viva. Ni a redimir-se sentint-se al costat de la víctima. […]

La Sala Atrium i la Sala Hiroshima aposten per les noves autories internacionals
Les propostes internacionals destaquen en la programació que han presentat per aquest curs teatral la Sala Atrium i la Sala Hiroshima, dos espais que van néixer ja amb la intenció, […]
L’Àtrium obre amb un text vital i ple de mala llet
Confidències a Al.là inaugura la programació de la Sala Atrium, que presenta una temporada amb especial importància dels equips i les companyies. “A l’Àtrium acabem programant equips, no obres, perquè […]