Dafnis Balduz
Llicenciat en Art Dramàtic per l’Institut del Teatre, ha realitzat estudis de veu, cant i dansa a l’Escola Eòlia i de tècnica de cant a Aules de Barcelona. En teatre destaquen les obres La barca nova (TNC, 1999), El cafè de la Marina (TNC, 2003), La fam (TNC, 2006), L’illa dels esclaus (2006-2007), Requiem for Comaneci (2007), Arcàdia (TNC, 2007), Les coses de la forma (Teatre Lliure, 2008), Mama Medea (Teatre Romea, 2007), Don Carlos (CDN, 2009), El Cafè (Teatre Romea, 2010), Un llop fugint d’un eixam de trons; NÔ (2010), Pel davant i pel darrera (2010), El zoo de vidre (Teatre Goya, 2014), Pels pèls (Teatre Condal, 2015) i Mots de ritual per a Elena (TNC, 2015). En cinema ha treballat en Mil cretins (2010), Xtrems (2009), Tres dies amb la família (2009), L’illa de l’holandès (2001), Forasters (2008), Mientras dure la guerra (2019), Malnacidos (2020) i Joc de nens (2020), entre d’altres. En televisió els seus treballs més destacats han estat en sèries com Laberint d’ombres (1998), Amar es para siempre (2014), Kubala Moreno i Manchón (2012-14), Ermessenda (2010), 14 de abril. Macià contra Companys (2011), Ventdelplà (2005-10), Nit i Dia (2015), El Incidente (2017), Velvet Colección (2017), El día de mañana (2018), Los favoritos de Midas (2020), Cuéntame cómo pasó (2021).