Lola Herrera protagonitza Adictos, un espectacle escrit per Juanma Gómez i Daniel Dicenta Herrera, que reivindica la capacitat de reacció de l’ésser humà. El punt de rebel·lia que sempre és necessari perquè les coses evolucionin cap a una meta millor, cap a l’horitzó en el qual tots puguem gaudir d’una vida tecnològicament sana i socialment lliure.
Sinopsi
Addictes som tots…
Addictes sorgeix de la necessitat d’abordar una problemàtica que ens afecta a tots: fins a quin punt estem sotmesos a la tecnologia? Som realment lliures? Quin tipus de societat hem construït? Quin panorama ens planteja el futur més proper? Realment ens mereixem el qualificatiu d’“éssers humans”?
Aquestes qüestions, que estranyament avui es veuen plantejades sobre un escenari, han de confrontar-se amb el públic contemporani. La realitat d’Adictos és la de l’expansió progressiva de la desinformació. Una ficció amb uns personatges que manifesten inquietuds que ens pertoquen a tots, qüestionant paradigmes que, fins ara, hem assumit com vàlids i certs, però que poden amagar mentides que estiguin distorsionant les nostres vides. La transformació del personatge de l’Estela ve a ser una metàfora de la disposició de l’ésser humà per canviar d’actitud.
Juanma Gómez i Daniel Dicenta Herrera
Castellà
Addictes som tots…
Addictes sorgeix de la necessitat d’abordar una problemàtica que ens afecta a tots: fins a quin punt estem sotmesos a la tecnologia? Som realment lliures? Quin tipus de societat hem construït? Quin panorama ens planteja el futur més proper? Realment ens mereixem el qualificatiu d’“éssers humans”?
Aquestes qüestions, que estranyament avui es veuen plantejades sobre un escenari, han de confrontar-se amb el públic contemporani. La realitat d’Adictos és la de l’expansió progressiva de la desinformació. Una ficció amb uns personatges que manifesten inquietuds que ens pertoquen a tots, qüestionant paradigmes que, fins ara, hem assumit com vàlids i certs, però que poden amagar mentides que estiguin distorsionant les nostres vides. La transformació del personatge de l’Estela ve a ser una metàfora de la disposició de l’ésser humà per canviar d’actitud.
Juanma Gómez i Daniel Dicenta Herrera
- Direcció:
Magüi Mira - Autoria:
Daniel Dicenta Herrera
Juanma Gómez - Ajudantia de direcció:
Jorge Muñoz - Escenografia:
Curt Allen Wilmer
Leticia Gañán - Estudiodedos (AAPEE) - Il·luminació:
José Manuel Guerra - Vestuari:
Pablo Menor - Producció:
Jesús Cimarro
Pentación Espectáculos
- Carles Armengol GiliTeatre Barcelona
- Victòria Oliveros Layola
- JOSE GABRIEL DEL VIEJO