La Badabadoc continua enfortint relacions amb Moscú Teatro i coprodueix Allò Perfecte. Aquesta obra arriba a Barcelona de la mà del cofundador de la sala Lisandro Penelas. El dramaturg i director argentí segueix fusionant literatura i teatre, aquest cop inspirat en l’univers de l’escriptora americana Lorrie Moore.
Tres actors i un músic. Una actuació naturalista, basada principalment en la trobada efectiva i real entre els actors sense grans composicions externes.
Amb música en directe, que serà el fil conductor del relat fent un recorregut des de l’exterior, com a un agent extern del relat fins endinsar-se en els espais, ajudant a donar suport o contradir climàticament les relacions entre els personatges.
Allò perfecte s’emmarca dins del cicle de relats escenificats “Mentir para decir la verdad”. Un encreuament entre la literatura i el teatre. Un espai d’exploració, un lloc on permetre’ns assumir riscos i indagar sobre les pròpies possibilitats creatives d’aquest encreuament teatre / literatura.
Sinopsi
Una dona i el seu nòvio s’acaben de mudar a un loft deshabitat. Són músics sense sort. Coneixen una persona gran del barri i entaulen vincle. Ell tampoc ha tingut sort.
«L’atzar és l’íntim ritme de el món» diu Miguel de Unamuno. Però l’atzar ha d’estar unit a una acció perquè prengui forma. Aquest és el viatge per el que transiten Rita i Santiago. Ella surt, coneix a Milton, i d’aquesta trobada sorprenent i dolorosa desembocarà el canvi. Milton està per morir i ella descobreix que vol deixar de ser la que era. Quin és el final de les coses? On acaba una cosa i comença una altra? Quan les coses es transformen?
¿Hi ha una altra manera de trobar-se si no és a través del dolor? Dolor i atzar. La sort com l’única possibilitat de descobrir l’inesperat