Sinopsi
El amor es un perro que viene del infierno és una pràctica escènica sobre l’afecte, la por, les relacions, la norma i la prohibició creada a partir de visions i textos de Charles Bukowsky i de George Bataille encadenats amb paraules, accions i paisatges ideats per l’autor des del biogràfic i el fantàstic. Disposada en capes en una con-fusió de dimensions (temps i espai) i de cossos (presents i absents), on el que no es diu és més important que el que es diu.
El amor es un perro que viene del infierno ens presenta una escena fràgil on les “úniques veritats” tenen a veure amb la part fosca de la nostra història i amb el que es dilueix entre els espais normatius i políticament correctes de les nostres vides.
El amor es un perro que viene del infierno és una pràctica escènica sobre l’afecte, la por, les relacions, la norma i la prohibició creada a partir de visions i textos de Charles Bukowsky i de George Bataille encadenats amb paraules, accions i paisatges ideats per l’autor des del biogràfic i el fantàstic. Disposada en capes en una con-fusió de dimensions (temps i espai) i de cossos (presents i absents), on el que no es diu és més important que el que es diu.
El amor es un perro que viene del infierno ens presenta una escena fràgil on les “úniques veritats” tenen a veure amb la part fosca de la nostra història i amb el que es dilueix entre els espais normatius i políticament correctes de les nostres vides.
- Dramatúrgia:
Javier Cuevas - Escenografia:
Javier Cuevas - Il·luminació:
Carlos Ramos - So:
Carlos Ramos
Caro Ceice - Audiovisuals:
Carlos Ramos - Música original:
Carlos Ramos - Disseny gràfic:
Javier Cuevas - Vídeo:
Soluciones dramáticas - Producció:
Soluciones dramáticas