La piel vacía investiga la potencialitat del llenguatge dansat proposant una experiència estètica que captiva i violenta les formes de percepció dels sentits. A través de la corporeïtat de les intèrprets, l’arquitectura dels cossos, el disseny espacial, la composició d’imatges i el ritme, la peça “revela” aquest “quelcom més“ que escapa a una definició concreta, omplint els nostres sentits i provocant un imaginari que fuig del domini del llenguatge parlat.

Sinopsi

La pell  pot ser, durant un temps, un habitacle joiós, però també convertir-se en una presó. A través de la pell ens relacionem, però no podem traspassar-la. Què diu la forma de nosaltres? Què transparenta la pell? Quan la nostra pell ja no ens conté, quan s’arruga, quan la forma es desdibuixa, quan s’esvaeix… què queda? Què pretenem al besar-nos o abraçar-nos? i al cantar? Aquestes preguntes generen la dansa de La piel vacía, articulada, tècnica, exigent, amb un fort sentit de la forma i la dinàmica, impulsiva i implosiva.

Durada:
Idioma:
Sense paraules
Sinopsi

La pell  pot ser, durant un temps, un habitacle joiós, però també convertir-se en una presó. A través de la pell ens relacionem, però no podem traspassar-la. Què diu la forma de nosaltres? Què transparenta la pell? Quan la nostra pell ja no ens conté, quan s’arruga, quan la forma es desdibuixa, quan s’esvaeix… què queda? Què pretenem al besar-nos o abraçar-nos? i al cantar? Aquestes preguntes generen la dansa de La piel vacía, articulada, tècnica, exigent, amb un fort sentit de la forma i la dinàmica, impulsiva i implosiva.

Fitxa artística
Veure fitxa sencera
Opinions de l'espectacle 1
  • Neus Mònico Fernández
    Neus Mònico Fernández
    Teatre Barcelona
Articles relacionats
La dansa que transparenta

La dansa que transparenta

Diuen que cada dues o tres setmanes fem un canvi complet de pell. Concretament de la capa de cèl·lules més superficials: l’epidermis. La part que es troba exposada a les […]

Enllaç copiat!