A.K.A. (Also Known As) és un monòleg escrit per Daniel J. Meyer, protagonitzat per Lluís Febrer i dirigit per Montse Rodríguez Clusella.

Sinopsi

Guanyador del Premi TB de la temporada 2017-2018 en les categories de Millor espectacle de petit format, Millor direcció (Montse Rodríguez) i Millor text original (Daniel J.Meyer) 

Carles. 15 anys. Bueno… Acaba amb 16 anys. Parla català i castellà. O tot a la vegada, barrejat, com pot, com vol. Adoptat quan tenia 3-4 anys. No se’n recorda. Família de classe mitjana. Fa servir el Tinder. I… coneix la Clàudia. S’enamora de la Clàudia. Classe mitjana-alta. Catalana. Burgesia catalana. Tot va bé. Primera nit que tindran sexe… bueno… faran l’amor. Hi ha molt d’amor. Tot se’n va a prendre pel sac. Apareix la cosina. Coitos interruptus. La Clàudia no li respon més les trucades. Apareix la policia a casa. Judici. Per què? És moro. O almenys ho sembla. Bueno… “en realitat”, perquè la Clàudia era menor. Però en realitat perquè és moro, no és d’aquí. Qui ets? Qui la gent creu que ets? O ets el que sents? O una barreja? Importa qui ets? Qui vas ser? O el que sembles ser? L’obra tracta d’en Carles, de l’amor, de qui és, de la seva identitat, de la seva història. Però nosaltres no serem espectadors, serem els seus oients, còmplices i jutges… en definitiva, serem la societat que diu qui és, quina és la seva identitat i qui incideix en la seva història.

Durada:
Idioma:
Català
Castellà
Sinopsi

Guanyador del Premi TB de la temporada 2017-2018 en les categories de Millor espectacle de petit format, Millor direcció (Montse Rodríguez) i Millor text original (Daniel J.Meyer) 

Carles. 15 anys. Bueno… Acaba amb 16 anys. Parla català i castellà. O tot a la vegada, barrejat, com pot, com vol. Adoptat quan tenia 3-4 anys. No se’n recorda. Família de classe mitjana. Fa servir el Tinder. I… coneix la Clàudia. S’enamora de la Clàudia. Classe mitjana-alta. Catalana. Burgesia catalana. Tot va bé. Primera nit que tindran sexe… bueno… faran l’amor. Hi ha molt d’amor. Tot se’n va a prendre pel sac. Apareix la cosina. Coitos interruptus. La Clàudia no li respon més les trucades. Apareix la policia a casa. Judici. Per què? És moro. O almenys ho sembla. Bueno… “en realitat”, perquè la Clàudia era menor. Però en realitat perquè és moro, no és d’aquí. Qui ets? Qui la gent creu que ets? O ets el que sents? O una barreja? Importa qui ets? Qui vas ser? O el que sembles ser? L’obra tracta d’en Carles, de l’amor, de qui és, de la seva identitat, de la seva història. Però nosaltres no serem espectadors, serem els seus oients, còmplices i jutges… en definitiva, serem la societat que diu qui és, quina és la seva identitat i qui incideix en la seva història.

Fitxa artística
Veure fitxa sencera
Fotos i vídeos
Opinions de l'espectacle 29
Recomanacions Teatre Barcelona
Espectadors/es
  • Jordi Bosch Argelich
    Jordi Bosch Argelich
    Teatre Barcelona
  • Betty Enguix Silvestre
    Betty Enguix Silvestre
    Teatre Barcelona
  • Roser Garcia Guasch
    Roser Garcia Guasch
    Teatre Barcelona
  • Neus Mònico Fernández
    Neus Mònico Fernández
    Teatre Barcelona
  • Gema Moraleda
    Gema Moraleda
    Teatre Barcelona
  • Miquel Gascon Baz
    Miquel Gascon Baz
    Teatre Barcelona
  • Sílvia Moreno Palomar
    Sílvia Moreno Palomar
    Teatre Barcelona
  • Hebert Parodi
    Hebert Parodi
    Teatre Barcelona
  • Iván F. Mula
    Iván F. Mula
    Teatre Barcelona
  • Tatiana
    Tatiana
  • Raul
  • Joan
  • Ana
  • Òscar Lafuente
  • Jose Domingo Costa Perez de Tudela
  • Jordi Casas Duocastella
    Jordi Casas Duocastella
  • Victor Vila
    Victor Vila
  • mariá jose fábregas barbera
  • Victòria Oliveros Layola
    Victòria Oliveros Layola
  • Josep OS
  • Mireia grau camps
  • san
    san
  • Ignasi
  • Melania
  • JOSE GABRIEL DEL VIEJO
    JOSE GABRIEL DEL VIEJO
  • Daniel Delgado
  • sanbu
  • Montse
Veure totes
Articles relacionats
El Teatre Lliure presenta la nova temporada

El Teatre Lliure presenta la nova temporada

Racisme, immigració, desarrelament, feminisme, memòria històrica, recerca d’una nova veritat, denúncia de les noves mentides, revolució com a utopia imprescindible, confrontació orient/occident , amor i desamor, recerca de la pròpia […]

Enllaç copiat!