Fins: 29 de novembre de 2024
Fins: 29/11/2024
(LA)HORDE: Age of Content
Sinopsi
Age of Content qüestiona les nostres respostes físiques i emocionals a l’abundància de continguts i realitats simultànies dels nostres temps. Els personatges, després de creuar la quarta paret inversa, avancen cap a les diferents capes de la realitat començant amb una lluita contra les altres versions de si mateixos. L’escenografia actua com un portal del qual sorgeixen els universos paral·lels que travessen uns individus que xoquen, lluiten, es defensen, es defugen, s’abracen, es desitgen, s’estimen i celebren junts. Les composicions coreogràfiques d’aquests moviments difractats s’enfronten a l’espai escènic, en què es representen i es combinen patrons del jazz i la dansa postmoderna, però també musicals, per crear un efecte de baixada als inferns.
Des de l’any 2013, (LA)HORDE uneix els artistes Marine Brutti, Jonathan Debrouwer i Arthur Harel. Aquest col·lectiu de coreògrafs i artistes visuals, que va assumir la direcció del Ballet Nacional de Marsella el 2019, sempre ha dut a terme un projecte col·laboratiu amb diverses comunitats virtuals que ha donat lloc a diverses creacions multidisciplinàries i intercomunitàries. Amb pel·lícules i performances (Novaciéries, 2015; The master’s tools, 2017; Cultes, 2019; Ghosts, 2021) i peces coreogràfiques (Night owl, 2016; To da bone, 2017; Marry me in Bassiani, 2019; Room with a view, 2020), (LA)HORDE interroga el component polític de la dansa i explora diverses formes coreogràfiques de revolta popular, transitant de les raves a les danses tradicionals, a més del jumpstyle.
Age of Content qüestiona les nostres respostes físiques i emocionals a l’abundància de continguts i realitats simultànies dels nostres temps. Els personatges, després de creuar la quarta paret inversa, avancen cap a les diferents capes de la realitat començant amb una lluita contra les altres versions de si mateixos. L’escenografia actua com un portal del qual sorgeixen els universos paral·lels que travessen uns individus que xoquen, lluiten, es defensen, es defugen, s’abracen, es desitgen, s’estimen i celebren junts. Les composicions coreogràfiques d’aquests moviments difractats s’enfronten a l’espai escènic, en què es representen i es combinen patrons del jazz i la dansa postmoderna, però també musicals, per crear un efecte de baixada als inferns.
Des de l’any 2013, (LA)HORDE uneix els artistes Marine Brutti, Jonathan Debrouwer i Arthur Harel. Aquest col·lectiu de coreògrafs i artistes visuals, que va assumir la direcció del Ballet Nacional de Marsella el 2019, sempre ha dut a terme un projecte col·laboratiu amb diverses comunitats virtuals que ha donat lloc a diverses creacions multidisciplinàries i intercomunitàries. Amb pel·lícules i performances (Novaciéries, 2015; The master’s tools, 2017; Cultes, 2019; Ghosts, 2021) i peces coreogràfiques (Night owl, 2016; To da bone, 2017; Marry me in Bassiani, 2019; Room with a view, 2020), (LA)HORDE interroga el component polític de la dansa i explora diverses formes coreogràfiques de revolta popular, transitant de les raves a les danses tradicionals, a més del jumpstyle.
- Companyia:
- Direcció:
- Escenografia:
Julien Peissel - Coreografia:
(LA)HORDE
Ballet National de Marseille
Valentina Pace
Jacquelyn Elder
Angel Martinez Hernandez
Julien Monty - Música:
Pierre Avia
Gabber Eleganza
Philip Glass - Producció:
Ballet National de Marseille - Any de la producció:
Sales:
Sala Maria Aurelia Capmany: 436 persones
Sala Ovidi Montllor: 320 persones
Sala Pina Bausch: 100 persones
Sala Sebastià Gasch: 80 persones
El Graner
Altres espais
Aparcament, accessos, seients, ascensor i serveis adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. Blucle magnètic disponible. Consulta les funcions matinals relaxades aquí.
- Canal oficial de venta d'entrades
- Compra 100% segura
- Métode de pagament:
Targeta de dèbit i crèdit