Alegrías Aleatorias de l’artista malaguenya María del Mar Suárez ‘La Chachi’ introdueix estímuls actuals a la tradició per tal de generar un nou diàleg entre els elements que intervenen en els pals flamencs.
Sinopsi
Inclòs en una sèrie de peces amb les quals La Chachi investiga els pals flamencs, el cant i el ball als tablaos, a l’espectacle Alegrías Aleatorias l’artista remou i altera l’estructura clàssica i ferma del pal flamenc Alegrías per intervenir aleatòriament en el ritme, la sonoritat del cant o l’ordre dels elements.
María del Mar Suárez 'La Chachi'
Després d’especialitzar-se en flamenc amb La Lupi, formar-se en teatre gestual, noves dramatúrgies i dansa contemporània, l’artista malaguenya María del Mar Suárez ‘La Chachi’ descobreix la seva veritable passió: la unió de tot plegat. Arrenca la seva trajectòria el 2008 i aconsegueix reconeixements amb les seves peces de renovació del flamenc i hibridació de llenguatges que la defineixen com a artista trencadora, hipnòtica i magistral. “M’agrada dur el flamenc a situacions impossibles, a cossos impossibles”.
Descompte 40% – Pack Radical d’Arrel