Best Regards de l’artista italià Marco D’Agostin és un exercici de memòria que llença al públic una pregunta: què escriuríeu a algú que mai no llegirà les vostres paraules?

Sinopsi

En aquest espectacle Marco D’Agostin ret un homenatge colpidor al seu difunt mentor, Charnock, intèrpret pioner i cofundador de la companyia de dansa britànica DV8 Physical Theatre, que va tenir una gran influència en ell després de treballar-hi l’any 2010. Les seves interpretacions hipercinètiques i explosives van canviar per sempre les idees de D’Agostin sobre la dansa i les seves possibilitats.

L’artista italià Marco D’Agostin treballa en els àmbits de la dansa i la interpretació i ha estat guardonat amb el premi UBU com a millor intèrpret menor de 35 anys. És artista associat del Piccolo Teatro de Milà (2022-2024). El seu treball posa en dubte el paper i el funcionament de la memòria i se centra en la relació entre l’intèrpret i l’espectador. Per a ell la dansa és una geografia complexa en què els sons, les paraules i els moviments col·lideixen constantment i que tendeix cap a l’equilibri emocional de qui actua i qui observa. Des del 2010 ha dut a terme la seva pròpia recerca coreogràfica i participa en molts projectes internacionals.

Durada:
Sinopsi

En aquest espectacle Marco D’Agostin ret un homenatge colpidor al seu difunt mentor, Charnock, intèrpret pioner i cofundador de la companyia de dansa britànica DV8 Physical Theatre, que va tenir una gran influència en ell després de treballar-hi l’any 2010. Les seves interpretacions hipercinètiques i explosives van canviar per sempre les idees de D’Agostin sobre la dansa i les seves possibilitats.

L’artista italià Marco D’Agostin treballa en els àmbits de la dansa i la interpretació i ha estat guardonat amb el premi UBU com a millor intèrpret menor de 35 anys. És artista associat del Piccolo Teatro de Milà (2022-2024). El seu treball posa en dubte el paper i el funcionament de la memòria i se centra en la relació entre l’intèrpret i l’espectador. Per a ell la dansa és una geografia complexa en què els sons, les paraules i els moviments col·lideixen constantment i que tendeix cap a l’equilibri emocional de qui actua i qui observa. Des del 2010 ha dut a terme la seva pròpia recerca coreogràfica i participa en molts projectes internacionals.

Fotos i vídeos
Enllaç copiat!