Sinopsi
Per a Sincopa la coreògrafa portuguesa Tânia Carvalho va trovar la seva inspiració en les escriptures d’un altre artista portuguès, Valter Hugo Mãe. El resultat és un solo encantador de fisicalitat pura. Carvalho posa l’atenció en allò que està sota la pell, en els òrgans i els ossos. El solo és tan pur i audaç com les línies poètiques de Mãe: «El cor i els budells, les cames i la boca s’endinsen a l’interior dels ossos. Cada bassal de sang, cada cua d’ull, les ungles esmolades, fins i tot els narius panteixants, tot s’endinsa a l’interior dels ossos. La superfície opaca dels ossos, pètria i congelada, no reconeix cap presència. Així doncs, estàs sol. El gest confinat, interior, gairebé impossible, un gest que és pensament, merament pensament, malgrat que ho pot ser gairebé tot. Així doncs, estàs sol».
Per a Sincopa la coreògrafa portuguesa Tânia Carvalho va trovar la seva inspiració en les escriptures d’un altre artista portuguès, Valter Hugo Mãe. El resultat és un solo encantador de fisicalitat pura. Carvalho posa l’atenció en allò que està sota la pell, en els òrgans i els ossos. El solo és tan pur i audaç com les línies poètiques de Mãe: «El cor i els budells, les cames i la boca s’endinsen a l’interior dels ossos. Cada bassal de sang, cada cua d’ull, les ungles esmolades, fins i tot els narius panteixants, tot s’endinsa a l’interior dels ossos. La superfície opaca dels ossos, pètria i congelada, no reconeix cap presència. Així doncs, estàs sol. El gest confinat, interior, gairebé impossible, un gest que és pensament, merament pensament, malgrat que ho pot ser gairebé tot. Així doncs, estàs sol».
- Il·luminació:
Zeca Iglésias - Vestuari:
Aleksandar Protic - Coreografia:
Tânia Carvalho - Fotografia:
Margarida Dias - Vídeo:
Mercat de les Flors - Producció executiva:
Sofia Matos