Joan Vázquez es torna a posar davant d’un piano i torna a cantar allò que més li agrada: temes musicals de Broadway. Aquest cop ha optat per musicals de nova fornada, tot i que en el discurs que serveix de fil conductor fa un repàs dels compositors i compositores que han marcat el musical nord-americà des de l’inici fins a l’actualitat. Es parla de les parelles “monògames” que triomfaven a l’època daurada (Lerner and Loewe, Rodgers and Hamerstein, Rodgers and Hart, Ebb and Kander), de les que trobem a l’actualitat (Pasek and Paul, Kitt and Yorkey), de dones pioneres en aquest sector (Jeanine Tesori, Sara Bareilles) i de moltes altres curiositats que serveixen per anar farcint un concert d’èxits relativament recents. L’únic perill de la funció és que s’acabi convertint en un recital per a entesos, ja que la majoria de temes no es presenten ni tampoc es contextualitzen.
Tot comença amb un parell de temes de La La Land (una petita llicència, ja que en aquest cas parlem de Hollywood i no de Broadway), però de seguida ens endinsem en el món dels musicals més intimistes i més o menys coneguts de l’última generació d’autors: Waitress, Dogfight, Fun home, Dear Evan Hansen, Jagged little pill, etc. Fins i tot hi ha lloc per a un dels grans musicals dels darrers temps, Hamilton, i per a algun que altre tema de Jonathan Larson, considerat el pare de tot el que ha anat sorgint en els darrers 20 anys. En definitiva, un concert intimista i molt ben executat, amb l’elegància i el bon gust al que Vázquez ja ens té acostumats.