Molt, molt original #MondayMonday a Eòlia amb Joan Vázquez. No un concert, com diu ell mateix, amb to burleta, sinó un show. I és cert, espectacle, i lluïment, pur el que hem gaudit.
Amb Laura G. Ballbé (Broadway a cappella) que no només l’acompanya sinó que és part essencial del desenvolupament de la proposta. Molt més que repàs a la trajectòria dels 20 Anys (¡) de Joan Vàzquez dedicat al musical. Veiem el Joan més humà, proper, tendre i còmplice. Intel·ligent, divertit, profund i autoparòdic. Ambicions, somnis perseguits i assolits, entrebancs, alegries…. que han rodejat molts dels muntatges on ha participat, des de les audicions de Rent (preocupant una puritana directora de càsting) o Mamma Mia (traient-se aquí l’espina d’interpretar alguna peça de les Dynamos), la confiança en un mateix, el paper no del tot guanyat, el perseguir actuar allà on tot és possible i és la mesura de l’èxit (NY i Londres), els referents no només escènics sinó vitals com Paquito i propostes fetes per ell i els seus col·laboradors amb molt d’amor com Ciutat de Gespa. I de regal, un tast d’un projecte que sona magnífic, Coplas para Ocaña. En tot aquest camí el van ben acompanyar amics i germans d’aventures com Gustavo Llull al piano, Laia Piró o un esplèndid Chipper, amb qui han fet un extens repàs a joies de Hair i un emotiu I’ll cover you, de Rent. Gràcies, Joan per compartir tant i tant.