Arribem a la segona part de la Trilogia de la Imperfecció de Raimon Molins i la companyia de la Sala Atrium. I ho fem amb moltes de les característiques que van marcar Nora: L’espai, l’equipo i, sobretot, l’ús de recursos audiovisuals projectats sobre la paret.
Tot i que a estones continua el caos provocat per les múltiples accions –escèniques i audiovisuals- simultànies, cal dir que en aquesta ocasió l’ús de la càmera està més limitat. La gravació in situ queda complementada per imatges de la pel·lícula de 1951 dirigida pel suec Alf Sjöberg. I la combinació cine-teatre crea imatges molt potents: La nena que mira per la finestra per convertir-se en l’actual Júlia de Patrícia Mendoza. L’abraçada de la protagonista a la projecció de l’ocell. La senyoreta sueca desapareixent al jardí amb el ganivet a la mà. Moments, fotogrames teatrals de gran intensitat.
Llegeix la crítica completa aquí: http://www.masteatro.com/critica-de-julia-trilogia-imperfeccio/